16.11.10

μπέλεμου θα μου λείψεις. σίμο πρόσεχε τον μπέλε μου, είναι ότι καλύτερο μας έχει συμβεί

όλα θα πάνε καλά μπέλεμου, θα είμαι πάντα για σένα ότι με θέλεις να είμαι και να ξέρεις ότι όποτε θα βλέπω αυτό θα ξέρω ότι με περιμένεις στο δωμάτιο σου να έρθω να κάτσουμε και να σε αγκαλιάσω. είναι ότι πιό όμορφο θέλω να βλέπω, το κοιτάω και νιώθω τον κόσμο να σπάει μπροστά μου, και τα όμορφα χρόνια να διαλύουν το κεφάλι μου από χαρά. η πιό απλή συνήθεια, και το πιό απλό πράγμα. το σπίτι σας ρε μαλάκες και τίποτα άλλο. να περπατάω και να έρχομαι να χτυπάω και να περιμένω να μου ανοίξετε και να ξέρω ότι μπαίνω στην χώρα της χαράς και της ευτυχίας. τα βράδια που ρουφούσαν το υποσυνείδητο μου και το κάναν κομμάτια. μου μάθατε ότι η ζωή μου θα είναι πιό όμορφη κάθε επόμενη μέρα και θα σας αγαπώ για πάντα. για πάντα. μακάρι να έμενα σε αυτό το γκραφίτι για πάντα και να μην έβγαινα ποτέ από κει μέσα.

1 σχόλιο: