8.11.10

μπακάπ

ξεκίνησα να ακούω σιγά σιγά τα mixtapes των odd future και δεν ξερω αν μου αρέσουν, αν βαριέμαι ή αν ιντριγκάρομαι από το hype. μάλλον και τα τρία, αλλά περισσότερο ζηλεύω τα flows, και όχι τα beats. αλλά και πάλι. δεν ξέρω. πχ, τώρα που ακούω το voyager, που είναι σχεδόν ινστρ ακούγεται άρρωστο.

έχω αρχίσει να αρρωσταίνω με την σκέψη ότι θα ανοίξουν το σπίτι όταν λείπω και θα μου πάρουν το λάπτοπ, αλλά και τους 3 σκληρούς που κάνω μπακαπ και τους κρύβω σε διαφορετικά μέρη. σκέφτομαι να αγοράσω ένα φλασάκι που χωράει 32γίγα και να το βάζω κάθε μέρα που θα ξυπνάω σαν υπόθετο στον κώλο μου. κάθε μέρα όμως. είναι πολύ τρομακτικό πάντως, όλο αυτό σαν σκέψη, και είναι η πρώτη φορά που το νιώθω. ίσως γιατί είναι η πρώτη φορά που δουλεύω τόσο πολύ πάνω σε κάτι. είναι σοκαριστικό. το κακό είναι ότι δεν έχω καν σύνδεση σε ίντερνετ στην βέροια, οπότε δεν μπορώ απλά να αγοράσω ονλάιν μπακαπ χώρο και να τελειώνω. (χαχα, πόσο ΚΑΘΟΛΟΥ δεν μου πάει η τεκ κουβέντα, νιώθω σχεδόν αστείος)

αλλά και πάλι, το άγχος είναι άρρωστο, και το μόνο που σκέφτομαι είναι πως μπορούν να νιώθουν αυτοί που κάνουν βίντεο πχ. πωπω. πόσος τρόμος, πόσοι σκληροί δίσκοι στην τουαλέτα, στην κουζίνα, στο μπαλκόνι.

κατσούπη θα έρθεις βέροια? ή απλά μου έβαλες φωτιά και τώρα θα με γράψεις στα αρχίδια σου?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου