17.4.10

καλοκαίρι έτοιμος να πεθάνω, πάλι, σαν κάθε άλλη φορά

-το καλύτερο συγκρότημα όλων των εποχών? μάλλον οι cure.

-"on my way to kyoto, i ended up in kiato". ή έστω κάπου εκεί κοντά. και μπορώ να πω οτι ήταν μια απρόσμενα ευτυχης κατάληξη.

-μου αρέσει να κοιτάω τα παπούτσια που αγοράζω αλλά μετά από μερικές μέρες μου φαίνονται βαρετά.

-κατάλαβα ότι στα μάτια κάποιων ανθρώπων απλά είμαι λαίμαργος και ανεύθυνος. ίσως και να είμαι τελικά. και τα δύο.

-βλέπω το wire αυτό τον καιρό και είναι πραγματικά απίστευτο. για κάποιο λόγο μου τα σκάει με πολύ παράξενο τρόπο. σκέφτομαι ότι και οι σοπράνος με κάναν να νιώθω παρόμοια πολλές φορές. δεν ξέρω.

-όταν ακούω cure, το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι είναι "τι έκανα όλα εκείνα τα χρόνια που τους σνόμπαρα?" "τι?! άκουγες σμιθς? μαλακία σου."
μαλακία μου ιντίντ.

-διαβάζω μανιασμένα το βιβλίο του ζόρζ πέρεκ και φτάνω σε σημεία που αρρωσταίνει το μυαλό μου με τις λεπτομέρειες και την σχολαστικότητα. υπάρχουν φορές που σκέφτομαι ότι αυτή η ποιητική υπερανάλυση είναι ακριβώς ότι μου αρέσει να διαβάζω. αλλά μετά σκέφτομαι κατευθείαν ότι ακούγεται λίγο ηλίθιο. ίσως και να 'ναι. σίγουρα ίσως.

-έρχεται η ώρα που ανοίγει κι άλλο ο καιρός και είναι αυτή ακριβώς η στιγμή που μου λείπουν όλοι και τα πάντα και όλα μου φαίνονται λάθος. σκέφτομαι ότι το πιό σωστό πράγμα που άκουσα τελευταία ήταν αυτό. και μετά προσπάθησα να δράσω ήρεμα και πανικοβλήθηκα.

-όσο πιό πολύ ηρεμώ, τόσο πιό πολύ αγχώνομαι. όσες περισσότερες μέρες αν δινω στον εαυτό μου τόσο περισσότερο νιώθω ότι απομακρύνομαι από αυτό που θα έπρεπε να ήμουν. αδυνατώ να κωδικοποίησω τις κινήσεις μου μερικές μέρες, νιώθω ότι βλέπω πάλι εκείνο το όνειρο που ακούω την φωνή μου να αλλάζει ηλικίες στιγμιαία και εγώ αντί να γερνάω κάθομαι ακίνητος και την ακούω και τρομάζω.

-ξυπνάω ιδρωμένος και κλείνω εισιτήριο να φύγω για πάντα. αλλά δεν έχω να πάω πουθενά. ακόμα κοιμάμαι.

-και μάλλον θα κοιμάμαι για πολύ καιρό ακόμα.

11 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/4/10 03:06

    :o



    akrivos idio.
    oloidio

    ki akomi pio pera-ola auta se exarsi.

    ti duskolos pou einai o eautos
    an ta aplopoieis ola,de menei tipota kai kataligeis pali sto na fugo gia panta
    eno an skeftesai perissotero me gnomona tous allous,ta dilimmata kai ta la8i ta vlepeis katopin eortis.kalutero/heirotero

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι να κάνω, δεν ήμουν σαν κι εσένα να ακούω sun ra στα 14 :p χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. des des wire.. to tsakisa sto strato (lesxi) se duo vdomades. k mena mu ta skase polu polu omos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. hou hou...

    xereis ti akouga sta 14 melidi

    CREEDENCE CLEARWATER REVIVAL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. e wraia, ayto leme

    JOHN FOGERTY THRISKEIA

    (cure omws den akouges, xouxou)

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. to projectaki mlk me CCR den to ftiaxame pote telika...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ο ζορζ περέκ είναι ολόκληρο κίνημα. εγώ έχω βγάλει μαζί του τις μεγαλύτερες κρίσεις, και σε στιγμές προσπαθώ και να τον αντιγράψω και να μη γράφω τίποτα παρά ό,τι ακριβώς είναι γύρω μου.
    Δεν ξέρω αν είναι ηλίθιο, είναι σίγουρα ψυχαναγκαστικό. αλλά αφού βοηθάει . . . ;ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ο ζορζ πέρεκ είναι ότι καλύτερο έχει συμβέι στην ζωη μου τα τελευταία χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή