8.1.09

σέντερ

ξανακατέβηκα στην αθήνα, και το κακό είναι ότι το δωματιάκι μου, το μικρό μου δωματιάκι, βλέπει τον φωταγωγό. μόνο.

σήμερα κάποιος τηγανίζει ψάρια. μύρισε το δωμάτιο μου. δεν ξέρω αν θα ανταπεξέλθω. είναι πολύ μικρό και δεν χωράει ούτε μισή ντουλάπα. αυτό σημαίνει ότι έχω τα ρούχα μου σε ράφια στον τοίχο.

κουραστικό είναι.

θυμήθηκα επίσης, ότι όταν ξεκίνησε να κυκλοφορεί τα πρώτα 12ίντσα που μετέπειτα έγιναν person pitch, ο panda bear έλεγε πως ήθελε να είναι κάτι ανάμεσα σε luomo και buddy holy. χαχα.

είναι ωραίος ο buddy holly πάντως, αν και λίγο άσχημος.

σίγουρα άσχημος θάνατος πάντως.

5 σχόλια:

  1. η μυρωδιά των τηγανητών ψαριών σου θυμίζει τον panda bear?
    αν είχες ψυχαναλυτή θα κατουριόταν απ'την χαρά του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το κακό θα ήταν να κατουριόμουν εγώ απ'την χαρά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν είναι πολύ ωραίο το ψι με αυτή τη γραμματοσειρά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ψψψψψψψψψψ...πραγματικά. ιτ νέβερ σίζις του σερπράιζ μι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος8/1/09 22:24

    κάποιος πσένει πσάρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή