18.12.08

τραγουδάς?

ντρεπόμουν πάρα πολύ να τραγουδήσω, για πολλά χρόνια, για πάρα πολλά χρόνια. σε κάνα δυο τζιντζερολάϊβ είχα τραγουδήσει, αλλά με τεράστια αποθέματα κόμπλεξ μέσα μου, που μου τα προκαλούσαν οι τριγύρω μου, μπορεί και σωστά βέβαια, γιατί είναι παράξενο που τώρα τραγουδάω και δεν ντρέπομαι. ενώ στην πραγματικότηα θα έπρεπε απλά να ντρέπομαι.

χεχε.

σε κάθε περίπτωση.

πριν το πάσχα του 2007, έγραφα την μουσική για μιά διαφήμιση για αυγά με πρωταγωνιστή ένα κουνέλι με ρέϊμπαν. εεεε, για βαφή αυγών για την ακρίβεια(...αφού ήταν και πάσχα) και το αρχικό πιτς ήταν ένα τυπικό τζινγκλ, με σαμπλαρισμένες άρπες και τζενέρικ ρυθμικά.

αυτό.

το έστειλα, μίλησα με τον κατσουπάκο, όλα φαινόντουσαν οκ. χάρηκα.
αλλά ο πελάτης δεν είχε χαρεί και πάρα πολύ. του φάνηκε πολύ μοντερνιζέ και ψυχρό, και ήθελε κάτι σαν "μάγος του οζ, λίγο θεατρικό, και λίγο κωμικό, με μία 50'ς-60'ς αίσθηση". ήταν 6 η ώρα το απόγευμα, και το ήθελε μέχρι τις 9 γιατί είχαν και άλλη προβολή. το κακό ήταν ότι εγώ εκείνες τις μερούλες είχα πάει στη βέροια να δω την αγγελική, οπότε δεν είχα ούτε όργανα, ούτε το λάπτοπ μου, ούτε τίποτα.

ήταν πολύ αγχωτικό. είχα μόνο το λάπτοπ της αγγελικής, ένα μεταλλόφωνο, και την κλασσική κιθάρα του στράτου. οπότε τυραννήθηκα για λίγο, σαμπλάρισα κάτι μπάσα και κάτι πνευστά, και είχα έτοιμο κάτι, το οποίο ήταν τα πάντα, αλλά όχι κωμικό.

τότε αποφάσισα να τραγουδήσω. φάλτσο φαλτσέτο ήταν.

αυτό.

και δεν ντράπηκα.

παραδόξως τους άρεσε, το πουλήσαμε, και εντελώς ξαφνικά απέκτησα αυτοπεποίθηση για την φωνή μου. άουτ οφ δε μπλού!!

την επόμενη μέρα έστειλα μέσατζ στον τύπο που διοργάνωνε το μπέρντ φέστιβαλ το οποίο είχε καθαρό σονγκράιτινγκ και τραγουδιστικό οριεντέισον και είπα με άνεση "ναι τραγουδάω, εννοείται"! ήθελα πολύ να κλείσω διάφορα λάιβ πριν το σινκ για να έχω μία υποτυπώδη εμπειρία, και έτσι δεν το σκέφτηκα ότι απλά δεν είχα τραγουδήσει ποτέ σοβαρά σε λάιβ. ο κωστής από τους νάϊτ ον ερθ (αυτός ήταν ο τύπος τελικά) μου απάντησε μετά από μερικές ώρες και μου έιπε, οκ γιατί όχι?

χέστηκα πάνω μου και ξεκίνησα πρόβες σαν να μην υπάρχει άυριο.


σήμερα είναι τα γενέθλια μου και επειδή δεν είμαι και στην καλύτερη κατάσταση αυτές τις μέρες είπα να θυμηθώ κάτι που πίστεψα ότι θα με κάνει καλύτερα. προς το παρόν δεν δουλεύει. χμμμ.

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος5/2/09 17:45

    poso florakos mporei na nai kapoios pou leei sta ellinika to in any case??????????????????????'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/2/09 18:12

    ο μεγαλύτερος άϊ γκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή